real eyes realize real lies.



Hej på er! Jag är som ni kanske förstår hemma från skolan nu. Innan dess var jag nere på stan med Emma och köpte tyg till en kjol och en grej till uppvisningen i helgen. Behövligt sådär. Iallafall är jag redigt trött, pollenallergin tar hårt på mig vissa dagar. Ikväll ska jag laga middag, men efter det ska jag bara gosa omkring med mjukiskläder och kolla på tv. Förövrgt har jag blvit väldgt intresserad av politik på sistone. Duktg flicka kollade frivilligt på parrtiledardebatten igårkväll. Nej, men det är faktiskt väldigt viktigt att man tar sitt ansvar och funderar ut vad man själv tycker om saker. Folk har ju kämpat så himla mycket för att vi (specellt kvinnor alltså) ska få rösta överhuvudtaget. Då tycker jag att det är respektlöst att inte rösta. Grejen med demokrati är ju att alla ska vara med och påverka. Då är det väldigt oansvarigt att inte rösta och sedan klaga på saker i samhället, enligt mig. Fy, fy, fy. Kul för er att veta också. SPÄNNANDEEEEEE. F1 c00lt man1. Nej då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0