trött



Hahaha, var bara tvungen att visa er detta. Asså jag var värsta fettolit bebisen. Jag var typ normaltjock på kroppen men sen då hade jag trippelhakor på det. Gölligöllgöllgöll.. Jag var världigt cool när jag var liten. Jag såg så mysig och relaxerad ut hela tiden. Så fabulös är jag inte längre. Sorgligt nog. Hur som helst... Igår var det onsdag och vi hade terminsavslutning med småbarnen (eller ja, små och små, 10 år sådär) efter skolan. Riktigt mysigt som vanligt, men där slutade det roliga. När jag kom hem mådde jag jättedåligt och orkade inte ta mig till genrepet med dansen. Inte begav jag mig till skolan imorses heller, av samma anledning. Istället ska jag spendera dagen med mat, sömn och lite plugg om jag odlar kraft som räcker till det. Annars blire kaoz. Nej då, jag överlever nog. Hoppas ni får en fin dag, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0