d-d-dance dance dance

Sitter hemma med en sjuhelvetes huvudvärk och en ond hand. Orkar knappt lämna sängen, tur att man kan nå sina vänner via telefonen och tur att jag har min goa spotifylista. Tidigare gick jag på stan med Emma hela dagen och köpte lite nödvändiga saker. Insåg 1. Att jag är i princip pank 2. Att det inte går att ha endast skinnväst utomhus 3. Hur skönt det skulle vara med en varmdusch. Funderar på att dra en 3a (varmdusch för er som inte är berikade med så många hjärnceller) och somna tidigast i stan. Förutom småbarnen alltså. Dom är en klass försig. En egen art som inte räknas till människorna. No offense, dom är söta. Likaså pensionärer. Likaså ni. På tal om er: godnatt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0