Q/A

Anonym om Trött!:
vf var du hos läkaren? bra blogg! kram
Svar: Vi kollade upp omjag hade astma. Jag har nämligen problem med min andning när jag tränar, men jag har inte astma utan något annat, så nu ska jag byta läkare och fortsätta "undersökningen" där.

Anonym om Waiting for something that'll never happen.:
har du färgat ditt hår mörkare?:)
Svar: Nej, det har jag inte, haha. Jag har faktiskt ALDRIG färgat mitt hår, men hårfärgen förändras väl "naturligt"  antar jag.

Anonym om True friends are those who only have good things to say behind your back.:
var gjorde du texten i den header? :)
Svar: Haha, den skrev jag faktiskt för hand och sedan redigerade jag bilden heeelt svartvit :)



sara
om This is looking like contest of who can act like they care less.:
Skulle inte du kunna lägga upp en bild på tröjan du köpte? kram :)
Svar: Självklart! Ursäktar för dålig bild, men det får duga ;) kram!

Postat av: Anonym

vadå q/a? varför skriver du det överallt? :)

2012-02-26 @ 10:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0