Tillbaka

Hej! Just nu sitter jag i fotöljen och kollar på vänner med min syster. Jag har inte skrivit något här på ett tag och jag har faktiskt inte ens öppnat datorn sedan i måndags, men nu är jag igång igen. Jag kom hem för inte alltför länge sedan. Idag hade jag en väldigt skön skoldag med mentorsträff, engelskaprov (=sluta efter halva lektionen) och idrott, sen fick vi gå till katedralskolan och se på deras musikal hela eftermiddagen. Skit bra verkligen, jag grinade nästan när killen dog! Sen träffade jag Bahar och vi fixade lite saker på stan och åt bk med Elias.

Imorgon är jag föriöverigt väldigt inbokad med konfa mellan 9 (!!!!! åh neeej vad tidigt) och 14 och sedan övernattning med en grupp i kyrkan. Det blir nog kul, även om jag inte alls är taggad för tillfället. Kram!



Bild på Vendela, mig, Bahars ben och Frida från när vi var i Sunnersta och pulkade - hamsterkinder deluxe!

Postat av: Anonym

fieeena tjejor

2012-03-03 @ 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0