Vår



Bild från i fredags

Åhhh, jag har varit halvt om halvt euforisk över vädret hela dagen. Inga vantar, solsken, uppkavlade jackärmar, fågelsång, lukten.. och allt det där som hör till. Som om det inte redan kunde bli bättre har dessutom bilder börjat strömma in från Bahars systemkamera, som jag kan fylla ut lite tomhet med här på bloggen.

Okej, nu låter det som om jag hade värsta kanon dagen. Men det hade jag faktisk inte fullt ut. Jag hade magknip under halva so-provet och det kändes inte alls som om jag svarade något vettigt på frågorna. Men annars så! Jag spenderade hela eftermiddagen hos farmor. Nickade till, åt köttbullar och smällde i mig mackor. Wonderful!

Postat av: Anonym

vart har du köppt tröjan? tacksam för svar!:)

2012-03-12 @ 21:36:11
Postat av: hihihihi

åhh, vad fin!

2012-03-14 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0