livsviktiga saker



le Italia

Åh, här sitter jag och letar mig galen efter en avslutnings/konfirmationsklänning. Jag hatar klänningar, men man kan ju inte direkt ha shorts på konfan, right? Så nu siiter jag här lite desperat och letar, så om någon har något förslage är det bara att kommentera här under. Hur som helst, snart ska jag laga mat och efter det väntar plugg inför stundande idrottsprov.

För att vara första dagen i skolan efter en ledighet, gick denna dag ovanligt dålig. Efter andra lektionen var jag sömnfärdig, men jag tog mig igenom dagen utan att nicka till en enda gång. Som tur var. Barbent rullade jag också, glad att meddela att det inte alls är för kallt för shorts! Dock är det ju lite jobbigt att det ska bli regn och snöslask i helgen. Usch på det!

Nej nu har jag annat jag måste göra, och då får bloggen skjuta sig åt vänster (eller höger, det spelar ingen roll) tills allt blivit lugnt igen. Kram!

Postat av: Vendela

Förslag till affär: jag köpte min konfirmations klänning på vila på gränby. Där fanns det jätte många söta klänningar + söta boleros. Och hon som jobbade där var jätte jätte trevlig! Men ja, älskar din blogg! Sjukt söt och gullig! Love it!

2012-05-03 @ 17:12:38
URL: http://looveemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0