Åh nej, nu ser du mig. Jag måste rota i väskan efter mod.


Osminkade på allsång, ge mig sommar!!
Idag ska vi fixa allting till julen, mysigt va? Vet inte hur ni brukar göra men vår familj är alltid väldigt efter och börjar typ pynta fyra dagar innan julafton, förutom adventsljusstakar och så vidare.

I brist på något att säga så vill jag bara informera er om att det idag var en svart plupp på vår vita vägg och som den insekts-fobi-människan jag är fick jag ungerfär en hjärtattack. Nu kan jag inte gå in på mitt rum längre. Tänka att vara instängd i samma rum som en typ insekt. Ugghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, undrar vad jag ska ta mig till i sommar när de verkliga insekterna återvänder till världen. Jaja, no time for grief, nu är det jul!


Postat av: Anonym

Har du färgat håret för du ser väldigt blond ut här. Är ditt hår naturligt lockigt?

2012-01-04 @ 18:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0