ge mig nåt som tar mig någonstans

Shit vilken underbart mysig kväll jag hade igår! Jag har ju varit sjuk sedan i onsdags (eller egentligen sen förra fredagen.. men då var jag i skolan ändå) men igår mådde jag bättre, så min familj bestämde oss för att vi skulle åka på Håkan Hellström konserten på grönalund! Jag är typ väärldens största håkan fan, det går inte en dag utan att jag lyssnar på hans låtar! De är såå bra!

Men iallafall, vi åkte ganska tidigt eftersom vi behövde vara där innan kl 18 (det blev dubbelt så dyrt att gå in då) och det alltid är köer ut och in i stockholm efter jobbet sådär. Tog totalt en timme och 45 minuter från att vi lämmnade vårt hem tills vi var inne på grönan, ganska okej ändå :)

Vad mer ska jag säga? Jo, åt en bajsäcklig bearneise (stavning? haha) på hamburgerstället bredvid insane/kärlekstunneln, REKOMMENDERAS INTE för den som någon gång går omkring där och känner för lite bea. Big NO.
Och sen övertalade jag min lillasyrra att åka insane med mig, den var lika grym som vanligt! Kärlek till den alltså...

Det var grymt mycket folk, och gal1 bra drag där inne (ute)! Mona Sahlin var där fyi, men hon var tydligen för bra för att stå och trängas på marken så hon fick stå på vip-balkongen. Varför fick inte jag det??

682_hakan_hellstrom_pa_cirkus_155916221_large

Aja, tack Håkan för att du är så j**** grym!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0