livrädd för att leva, dödsrädd för att dö



Ett litet hopklipp som ganska gott speglar mitt liv för ett år sedan. Fy vad mycket jag har förändrats alltså, helt otroligt hur fult jag brukade sminka mig. Eller ja, otroligt är kanske fel ord, men det duger gott för er suckers! (Haha, nej då. Förlåt mig) Notera även de BRUNBRÄNDA BENEN som skymtar bakom ISGLASSEN på ett foto daterat 2011-05-02. Så är inte läget i år direkt.

Hej! Idag mår jag bättre, inte bra. Dagen ska tillbringas hemma och sen har jag även träning, hur det nu ska gå med min rinnande näsa. Ska bli intressant att se! Annars sitter jag och dricker apelsinjuice (världens bästa, "gift dig med mig?" typ) och har nyss kollat på Justin Bieber intervjuen från tv4 för andra gången. Jag som trodde jag var avgiftad från min belieber-ness, men icke. Nu ska jag gå och skriva ett vykort, så jag kan vinna boyfriend singeln SIGNERAAAD. Om jag hade varit Sheldon Cooper hade jag brustit ut i världen största "baziiiingaaaaa", men sedan har jag svårt att tro att lille Sheldon har en crush på Justin Bieber. Det skulle dock vara en ganska rolig överrraskning om han mitt i ett avsnitt av the big bang theory avslöjade det. Åh, vad härligt.

Förlåt mig för ännu ett rörigt inlägg. Men jag måste erkänna att det är min grej dethär. Känner mig lite rebellisk. Elsa med kepsen på sniskan, typ. Nej förlåt mig seriöst. Ha det fint!

Postat av: Malin Grotherus

Älskar din blogg sötnos <3

Den 3:e bilden längst ner är såååååå fiin =)

Kramiz

2012-05-16 @ 10:59:07
URL: http://malinobagheera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0