När alla löften klingar falskt



Grattis på 38-års dagen världens bästa, finaste Håkan!

Eftermiddagen spenderades på gränby med systern. Jag hittade en tröja på ginatricot (kors i taket) som jag nu sitter och inviger framför tvn. Om ni är intersserade av ännu mer detaljer så är den jätte mjuk och i angora ull - wunderschön! Åh, vad töntig jag är. Att någon ens läser detta, alltså tjejen är pinsam. Haha, nej då. Jag är så charmig så. På tal om charmighet: Jag vill ha en hamster. Hamstrar är mina soulmates, typ dom ända i världen som har större kinder än mig (bulldoggar borträknat). Plus att dom är redigt gosiga och söta, samt lagom stora och man behöver inte gå ut på promenad med dom varannan minut. Och så har man dom i famnen och så kryper dem upp och lägger sig med nosen i håret och nafsar till lite. Hur sött är inte det liksom? Åh, nej nu ska jag övertala min syster om att hamstrar står skrivet i vårt öde, vilket inte blir särskilt svårt. Sen ska jag övertyga mamma och pappa, och det är där min vackra plan går i lås. Och på tal om lås. JAG HAR TAPPAT BORT MIN SKÅPNYCKEL TILL SKOLAN. Det brukar alltid bli såhär på loven, men denna gång hittar jag verkligen inte nyckeln. Illa. Det kommer alltså bli den sjätte gången jag knipsar låset detta läsår och vaktis kommer säkert retas med mig. Han har börjat känna igen att det är jag vid det här laget. Sådär lagom kul. Men nu ska jag sluta skriva och anledningen  till det är inte alls att jag känner att jag borde sluta nu innan jag spårar ur ännu mer, eller jo förrästen, det var faktiskt bara därför. Ha det!

Postat av: Anonym

lägg ut en bild på tröjan!

2012-04-02 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0