191212

Ledsen för bloggtorka på ökennivå men mitt liv är så himla ointressant - ointressant i saker man vill dela med sig av i alla fall. Privat är det väldigt händelserikt. Det faktum att man inte kan ladda upp bilder är också en anledning.. Vet faktiskt inte hur många miniutbrott jag fått på det. Men men, efter världens bästa skolvecka, som bara innehöll gosmos med klassen och håltimmar hade vi den årliga juldansen. Den bästa någonsin, sedan jag började på skolan. Supersvettigt, men superhärligt - till och med lärarna gick loss på gangnam style. Det enda vi drar ett fett streck över är vårt uppträdande som var helt orepeterat och bara kaos. Men ingen annan på skolan bryr sig ändå, så jag behöver inte gå och gömma mig för det.

Imorgon är det äntligen skolavslutning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0