don't make me think about his smile

Hyvens dag idag alltså. Ligger och deppar ner mig med massa bardomsmusik och klagar på att blogg.se aldrig vill fungera. Snart strejkar jag alltså! Imorgon jag jag terminens sista prov och jag har redan pluggat klart. Är så obeskrivligt lättad. Vill bara dricka cola och äta marsmhallows (helt rätt stavning gumman, helt rätt) men så var det måndag och godisfritt hos familjen Karlsson.

Skypear med Emma och överväger hur jag ska gå vidare med resten av mitt liv: 1 titta på Nobel (inte lockande) 2 plugga lite extra (inte lockande) 3 ligga och titta upp i taket (lockande, men slöseri på min talang). Får helt enkelt ta att fortsätta överväga ett tag till...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0