Creative mind



Skymten av två skisser jag för tillfället arbetar med. Det ska nämligen bli till att pryda mina vita väggar med egna skisser! Funderar även på att göra en vit och ljusbeige drömfångare, med massa fjädrar och grejer, att hänga ovanför sängen. Men jag undrar hur det ser ut, jag hittar inte något bild på det. Jaja.. Haha. Hoppas ni får sova gott nu finisar! Godnatt.

Orelaterat tillägg: Jag tycker att det är jätteroligt med alla fina kommentarer, ni är ju för söta! Men var inte rädda för att fråga mer vänner, jag kommer nämligen aldrig "köra på en frågenstund" så ni får helt enkelt ta tummen ur plinga in en kommentar varsomhelst om ni har några frågor eller funderingar. Ska göra mitt bästa för att svara!

Postat av: Anonym

varför kan du bara inte ha en frågestund? det ärä väl inte så jobbigt för dej?

2012-02-25 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0