This is looking like contest of who can act like they care less.



Hej vänner! Efter en lång skoldag, tröj-inköp, fika och ''vernissage'' har jag landat hemma. Magen har inte riktigt smarbetat med mig idag, men tackevetja min kära vän värktablett. Hoppas det är bättre till idrotten imorgon, behöver springa av mig en veckas överskottsenergi. Men, hursomhelst, imorgon blir det en la god morgon eftersom vi har inställd mentorsträff och därför börjar senare. Mmmmm, långsam frukost, here I come!

Jaja, även om vi har sovmorgon hade jag tänkt mig att sova riktigt gott inatt, det har nämligen varit glest med skönhetssömn i min värld på sistone. Som man ligger får man bädda brukar man ju säga - i mitt fall är det mellan nytvättade lakan och med dubbla kuddar (intresseklubben antecknar). Så ha det fint!

Postat av: sara

Skulle inte du kunna lägga upp en bild på tröjan du köpte? kram :)

2012-02-18 @ 09:19:02
URL: http://ssarasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0