Waiting for something that'll never happen.



Hej hej, det har hänt mycket sen vi hördes sist kan jag gott säga! (elleeer?) Nu ligger jag på min säng och äter smörtäckta digestivekex, samtidigt som jag lyssnar på en salig blandning låtar av the kooks, the script, håkan hellström och veronica maggio. Jag försöker finna motivation att rensa ur min byrå, men om jag ska vara ärlig så fungerar den biten inte direkt till tusen - därav sitter jag istället här som världes mesta nolifer framför en datorskärm.

Jaja, antar att jag väl ändå förr eller senare måste få det gjort, och det lutar trots allt år att jag väljer förr den här gången. Brukar nämligen alltid vänta med saker, men då står jag alltid där kvällen innan det ska va gjort, med etthudra andra framskjutna saker att göra, noll tålamod och med ett ansiksuttryck som mest kan liknas vid en albatross korsat med gris korsat med åsna. Story of my life broder. Hejdå!

Postat av: Anonym

har du färgat ditt hår mörkare?:)

2012-02-20 @ 08:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0