qwertyuiopå

 
Detta var innan jag drog av en sträng. Nu får jag ägna mig åt spotify istället för att spela själv.
Ingen höjdar morgon detta. Inga mornar överhuvudtaget är mina favoriter. I just wanna be ok, be ok, be ok, I just wanna be  ok todayaaaiiiii... Ingrid Michelson är min räddning i nöden, förlängda armen deluxe. Wow fantastiskt. Yes. Har ett uns panik, JAG SAKNAR MITT LÅNGA HÅR! Det spelar ingen jävla roll om det är finare nu eller inte. Mitt hår är försvunnet anyways (ja, jag vet att det inte heter anyways). Det - plus den icke existerande sommarvärmen gör mig.. mindre glad. Jag känner mig som en medelålders man, som försöker kompensera för sin fölust av hår, genom att polera sin amerikanska sportbil med årgång 1958. Med den lilla skillnaden att jag skriver argsinta blogginlägg istället för att gnugga på en bil. Det gör mig lite mer lyckad... eller? Låt oss säga så.
 
PS: Jag svarar numer ENDAST på kommentarer i kommentarsfältet, så ni får hålla koll där ni ställt frågor! Och jag vill bara säga ett stort puss och kram till er som troget går in här och skriver så fina saker. Ni gör mig lycklig dagar som denna!
Postat av: Anonym

Ditt hår blev ju jätte fint!

Svar: Åh tack så mycket!!!
elsakarlssons.blogg.se

2012-07-19 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0