andra juni

Maj månad har kommit och gått. En riktigt bra månad om jag får säga det själv, riktigt bra! Att den slutade i sjukdom är väl inte så fint, men om vi bortser från det. Ikväll ska jag bort till Emma med familjen och det ska bli så mysigt, men fram tills dess ska jag bara vila. Jag sov i princip 0 inatt. Helt plötsligt förvandlades mitt underbara rum till kokhett ömsom iskallt, och mina rullgardiner släppte in misstänkt mycket ljud. Så nu är jag la trött, redigt trött, men nu ska vi sluta diskutera det. Om vi ska se det positiva i situationen fick jag mycket dötid att teckna i natt. Hann inte bli i närheten av klar, men det får bli dagens projekt!

Postat av: Anonym

Har du målat den?:o

2012-06-02 @ 13:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0