denna kvinna alltså



När jag blir stor ska jag bli som Fanny Lyckman. "Nej Elsa, det ska du inte. An original is more worth than a copy." Men jag ska bara ha lika fina kläder som henne.
Hej vänner! Hur mås det? Jo, tack jag mår iallafall bra. Läkarbesöket gick.. sådär, men sen så kom jag till skolan i lagom tid till kören och sedan lekte vi bara lekar och planerade lite till klassresan. Efter skolan gick jag ner på stan med finaste Bahar ett tag. Trevligt, trevligt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och laga matsäck imorgon, då är det nämligen friluftsdag som står på agendan. Åttorna intar fjällnora - rättså mysigt antar jag. Men nu är det dags för mig att gå, ha det fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0