stressig morgon



Såhär såg jag ut idag - fast rättvänd.
Mardömsmorgon, kan man summera den dagen levererade. Fy, alltså. Jag försov mig, hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig, min lugg krullade sig ständigt och för första gången sen jag fattade hur man sminkar sig lyckades jag kladda med mascaran. Allt detta summerat gjorde mig på riktigt dåligt humör. Som tur var hade vi bild på morgonen, vilket räddade min dag. Fick massa bilder och grejor jag gjorde i sjuan - samt ett glatt hjärta av vetskapen av att ha fått enbart A'n på alla uppgifter - med mmig därifrån. Underbart! Sedan fortsatte dagen med fika, tårar (när vi tittade på Dear John), mat, spel och lekar. Betygen är ju satta, så speciellt seriösa lektioner har vi inte längre. Närmare betämt; inte en enda. Ganska härligt, om ni frågar mig. Eller, ja, frågar och frågar, antingen läser ni det eller inte. Och på tal om att läsa; nu får ni snart inget mer att läsa. Punkt.

Postat av: Sara

du borde börja lägga ut outfit bilder Elsa!

2012-06-05 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0