Cause two can keep a secret if one of them is dead.



Hej! Jag är extremt glad. Lyssnar nämligen på Call me maybe, hahhaa, vad töntig jag känner mig. Jaja. Dagen har jag spenderat i skolan. Duktig som jag är skippade jag sovmorgonen för att gå till tekniksalen och bygga på vår bilbana-grej till teknik åttan. Imorgon har jag musikteoriprov så det blir väl att plugga på oktaver och crecendo hela kvällen, men först ska jag faktiskt laga middag. Ska improvisera lite, men någon variant av köttfärsspett med någon go röra och ris ungefär. Frestande, eller hur? Jag tror nog det blir la gott. Men ha det fint vänner!

Postat av: Anonym

Vad har du valt för gymnasium, något tips om hur man ska välja? Jag ska välja nästa är och jag är jätte orolig att välja fel :(

2012-03-27 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0