Lika som bär?

Jag sitter och tittar på Kony videon, igen, och grinar, igen. Usch, det är verkligen hemskt! Om ni inte har sett den än, tycker jag ni ska lägga bort 30 minuter av era liv och faktiskt göra det. LÄNK. Men för att återgå till lite muntrare saker. Till exempel ikväll; då ska jag ha fredagsmys med min fina syster och övriga familjen, kolla lite på tv och tjocka i oss god mat och godis.



Hur många gånger har vi inte fått höra att vi är såå lika, att man DIREKT och ser att vi är systrar, att om vi inte hade haft olika hårfärg och varit olika långa, hade vi kunnat vara tvillingar. JAG HÅLLER INTE MED! Inte för att jag inte vill vara lik henne, men vi är faktiskt inte lika!

Postat av: frida

Ni är sjukt fina & sjukt lika, verkligen.

2012-03-16 @ 19:53:27
URL: http://jubblies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0