if I could be your superman, I'd fly you to the stars and back again

Hemma från skolan efter en omvälvande dag, eller ja, ganska händelselös om jag ska vara ärlig. Vilket jag borde vara, men man vet aldrig med mig, se upp! Blev rörd imorse när jag gick mot Emma. Jag såg en liten fågelunge som frysit ihjäl, stackars mama birdie och the siblings. Djupt. Sedan hade jag lektioner, lunch och återigen lektioner. Det är inte så mycket seriöst skolarbete kvar nu, vilket självklart är väldigt skönt! Inga fler prov i alla fall. Party, wheyo. Sen, nu på eftermiddagen gjorde jag först varma mackor och sedan pannkakstårta-mos med min fina syster. Det blev faktiskt ganska gott!

Postat av: Anonym

åh, kan du inte lägga upp receptet du använde? :)

2012-05-31 @ 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0