längesedan




Två bilder från polen, mer seriösa bilder levareras i ett seriösare inlägg. Bild 1. stranden i byn vi bodde bild 2. utanför Hitlers "sommarstuga".

Hej fina vänner! Det var ett tag sen, kan man lungt säga. Jag har varit i Polen i fem dagar, som jag säkert sa tidigare. Jag kom hem igårkväll och då begav jag mig direkt till stugan och grillade med la familia plus farmor. Sedan mådde jag dåligt, vilket jag även gjorde idag, så jag har bara inte tagit mig för att göra något. Alls. Förutom att gå i skolan alltså. Åh, jag har så extremt mycket att berätta om Polen med mera, men jag känner mig alldeles för död för det at the moment, så det får bli senare.

Postat av: Anonym

vilka fina bilder!!!

2012-05-23 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0