we used to be the luminary ones



Jag vet att jag lägger upp denna bilden typ varje månad, men ni förstår inte bredden av min räkemacke-desperathet just nu. Dö Uppsala, dö. Alla gillar västkusten mer än dig! JAG LÄNGTAR TILL VÄSTKUSTEN I SOMMAR.

Hej! Det var ett tag sen, så jag tänkte berätta lite vad jag haft för mig under helgen. Lördag - dansuppvisning - sova hos Bahar. Söndag - jobbade i kyrkan - pluggade - hade psykbryt - pluggade mer. SÅ NU VAR DET AVKLARAT. Nu ligger jag med en varm dator på magen, för jag har sablarns så ont i den, och en helig blandning av Kent vs. Sidoprojektet vs. techno spelas i hörlurarna. Eller rättaresagt, de värdelösa små plupparna med dåligt ljud, som envisas att hoppas ur mina öron. Hatar verkligen när de gör så. Bara för att retas liksom. OMOGET, med caps lock och allting. Nu snackar vi!

Hela dagen har jag överlevt utan Manuel, a.k.a Elsas mobil. Men det jag ville komma fram till var att jag ska avaktivera mig från min mobililism (fint ord) för jag överlevde faktiskt gott och väl med en nokia med knappsats. Hur som helst, jag är lite tveknam till Manuel, namnet alltså. Vill inte döpa hen officiellt innan jag är säker. Jag kan ju inte ens välja kön på den. Den ska nog bli unisex och heta Elsgar. Stackars lilla mobboffer, får byta namn varannan dag. (Visa ert medlidande för Manuel/Elsgar genom att skänka valfri STOR summa till Elsa Karlsson, så skulle hon lägga all sin tid på att slösa bort pengarna istället för att komma på nya fula namt till hen). Förlåt mig för min ointressanthet idag. Men jag kommer igen med nya tag, snarast!

Postat av: Anonym

Gillar du någon just nu?

2012-05-14 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0