en million på banken, men ingenting att leva för

Ligger och lyssnar på gammal god musik (jag börjar varje inlägg med att säga vad jag lyssnar på. Skoj, kul, funny, hilarious) och är inte det minsta olycklig alls. Idag genomgick jag en plågsam skoldag, sedan mös jag i kyrkan och tillsist kollade jag och Frida på en basketmatch. Nu ska jag sova. Lägga fram kläder till imorgon så jag hinner snooza i fem minuter extra, kanske.

Vill bara skriva ett stort fett OBS också. Jag är jätte ironisk. Hela tiden, minst. 98,45% av allt jag säger är ironiskt. Det syns inte när jag skriver, men det mesta är tänkt ironiskt. Ta mig inte alltför seriöst, tro inte heller att jag är skitkonstig och tror jag är cool. Samma gäller med bilder. Det är inte alltid menat att vara såna dära "modellbilder" som folk tar på varandra. Det är skämt. Oftast alltså. TA DET MED EN NYPA SALT TACK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0