fredagen den andra november

Idag har jag sovit, lekt med katten (sista dagen innan ägarna kommer hem) och haft gottis mys med la familia, inklusive farmor. Har även blivit så mycket pensionär att jag börjat sticka olika blommor och mönster. Improviserar fram mobilfodral på löpande band, samtidigt som jag kollar på tv serier i mobilen och småäter. Ja, skit kul faktiskt. Jag vill inte ens lämna min säng. Börjar bli gammal alltså. Om jag inte sover en natt, blir jag utslagen både dagen efter och dagen efter det. Vill tvinga någon att komma hem till mig, men samtidigt är det skönt att utnyttja lite ensamtid och coza ner mig i sängen innan jag återvänder till skolan. Sedan var det det där med läxor också... FAN. Hur mycket jag än tänkt göra dem i god tid, hände det inte. Grattis igen Elsa. Vet inte ens riktigt vad jag ska skylla på. Livet kom emellan, lix. (Hahaha, kommer ni ihåg när precis alla konversationer bestod av; lix, 7kt, vgd, nt och oxå? Goda tider det!)

 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0