macklemore - i love you

Degar. Som fan. Lyssnar på Macklemore och känner mig som definitionen av swag. Försöker hitta motivation till att öppna skolböckerna, men det går liksom inte. Ska därför byta taktik och kolla på någon tvserie på engelska. Gud vad mycket jag kommer lära mig då liksom. Hello babe, would you mind for a long walk at the beach? Eller något sånt. Nej alltså bajs. Kom inte på någon bra serie. Tackar övre makter för min spotifylista istället, tänkte även ta och spela lite gitarr och äta rostad lingongrova (hett tips från kocken).

Eftersom bilder inte vill laddas upp får jag krydda detta inlägg med ännu en trevlig anekdot ur mitt liv. Imorses var jag i skolan typ en hel kvart innan vi började. Det var jag, tomheten och "lantborna" där. Men det var totalmysigt. Ska börja komma i sån tid varje morgon från och med idag. (Sen får vi se hur jag lyckas med det)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0