det finns inget bättre än torsdagar

Att jag skriver samma sak varje torsdag alltså ("sovmorgon, håltimme, dans sista lektionen") men det är verkligen veckans bästa dag. Hela jag är helt mosig och harmoniserad. Drog dessutom en mellis-dejt med Emma efter skolan. Måste verkligen rekommendera vita, fiberfattiga mackor med smör, leverpastej och hushållsost. Finns inga godare mackor! Om man inte räknar med salamibrie-foccacia... Hur som helst: Gårdagen var desto mer ihärdig. Efter veckans intensivaste, jobbigaste skoldag (schemaläggaren - aka rektorn - kunde inte klämma in en enda lektion som ger mig lite livslust på HELA onsdagen ungefär) gick jag iväg med mina fellow leaders och 30 entusiastiska ungar på bowling. Myspys. Sedan var det hem, Bonde söker fru, SO-arbete och sömn som väntade. Och även några omgångar av quizkamen däremellan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0