extreme home makeover a la elsa

Sitter på mitt rum och förundras över hur det ser ut när det är rent och fint. Den var länge sen, kan jag säga er! Brukar inte lägga min tid på sånt, men vi ska få finbesök av Emmas familj ikväll så jag har makeover:at mitt rum - kvällen till ära. Syrran chillar galet på min säng och förstör hur fint jag bäddat den. Själv chillar jag helt jävla ogalet. Det är nämligen så att jag ska till Stockholm på ledar-mys-musikal-och-middag imorgon så jag måste få sjuttioelva saker gjorda idag istället. (Anledningen till att jag inte pluggar just nu är att jag tog en "andas och spela gitarr"-paus)

Vill verkligen skriva något intressant och aha-igt. Men så blev det inte. Sådeså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0