fredagsmys deluxe

 
Höstiga tankar, krönikaskrivande och blått tuggumi fyllde den senaste halvtimmen av mitt liv - nu är hösten fortfarande höst, min tunga lila och texten nästan färdig.
Men annars mår jag. Skoldagen var oerört lugn och oerhört ovärd på alla sätt. Vi flyttade på lektioner som riktiga råcoolingar och fick sluta redan fjorton nollnoll. Sedan balanserade jag på lövhögar med Axel och Emma i en timme, innan jag tillslut gick hem för att plugga. På en fredag?!? Det är så fel att jag svimmar. Men jag har allt som allt sex och ett halvt prov/redovisningar/skrivningar nästa vecka och jag ska bannemig göra bra ifrån mig! Jaja, pappas fredagsmat + godis får förgylla kvällen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0