höstlov, höstlov älskade vän

(DETTA SKULLE PUBLICERATS IGÅRKVÄLL, MEN FUNKADE INTE)

Nu är det äntligen här, det vi alla längtat och suktat efter, den lilla ljusstrålen som gjort de senaste veckornas råpluggning någorlunda genomförbart: HÖSTLOVET. Te amo, ich liebe dich, rakastan sinua, wa hest dekem, I love you... Ja sen tog fantasin slut. Jag tror ändå att ni förstår vad jag menar. Jag gillar lovet, lite mer än som vän alltså. Annars då? Ja, idag var världens mest ovärda, men sköna, skoldag. Har även haft mössa och myskläder på mig i allmänheten utan att dö - snarare känt mig bekväm, gosig och varm. Lärt mig att det blivit för kallt med skinnväst som ytterplagg (jag frös till is och dog), hittat världens mest missformade godisbit, samt ätit Mammas-meze-middag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0