muffins

Ledsen för min frånvaro, men "livet kom emellan". Hursomhelst, torsdag. Tors-dag. Tors dag. Nej, men jag diggar torsdagar. Vi har världshistoriens längsta sovmorgon. Och de sista 100 minuterna har vi musikal - dans alltså för min del (Jag skriver nog detta varje torsdag, men allt är tillåtet i kärlek, krig och på internet). Annars försigår det inget speciellt med mig, jag är sådär normalt tonårig, skoltrött, höstdeppig och ständigt sötsugen. Men det duger!
 
Jag är så extemt sugen på sockerkaka. Ni vet sådär "jag-kommer-grina-och-dö-om-jag-inte-får-sockerkaka-nu"-ig. Sockerkaka med kokos. Eller mina fantastiska, specialare; kokos muffins. Jag tror nog att receptet på dom muffinsen skulle kunna starta ett krig. The great recepie war. Nej, men på riktigt, det är så djävulskt gott! (men jag kommer aldrig avslöja det, inte ens när jag är död)
 
Whä, ska gå och dregla sönder soffan, eller något liknande. Ersätta mitt muffinsbegär genom att göra varma mackor i farmors mackjärn.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0