Världens bästa farmor, Frank Ocean och mys

Sitter och har Frank Ocean marathon på spotify - ba myser! Gick hem från skolan idag, mådde lite sisådär. Så istället för att mosa rumpan på klassrummens hårda pinnstolar fick jag ligga i farmors soffa, sova och bli serverad mackor på löpande band. Inte superhemskt. Dessutom har jag inte hunnit kolla på veckans avsnitt av dance moms än, så jag ska väl försöka klämma in det bland vilandet också. Och lite läxläsning, men det tar inte så lång tid. I överigt känner jag verkligen för att börja fota och ta massa fina outfitbilder, höstbilder och annat fint - you name it. Men sedan måste man överväga aspekten att jag är så extremt dålig på att vara ihärdig med sånt. Vi får klura på den ett tag, helt enkelt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0