chris eller usher?

Åh, både Chris Brown och Usher kommer till Sverige. Överväger om jag ska gå. Känns som att det lutar åt Chris Brown för tillfället, hans musik är typ likamed mina "ungdomsår". Och nej, jag tänker inte bojkotta konserten på grund av det som hände mellan honom och Rihanna, det har ingenting med varken mig eller musiken att göra. Punkt.
 
Idag var en dålig dag, men på eftermiddagen var jag med Bahar, så det var helt klart positivt! Igår däremot, det var bara bäst. Morgonen började med: SOVMORGON. Sedan träffade jag Frida på stan och vi satt på café ett tag, sedan spatserade vi omkring lite med Malin och sedan begav vi oss på ett väldigt intressant studiebesök om nazism i Uppsala. Efter det åkte vi till skolan och hade kulturtid, vilket för min del innebär att koreografera till klassens musikal. Gött. Fick in några brännmärken på foten efter ett par misslyckade "masken". Göttare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0