gårdagens åstadkommelse

God lunch! Om morgonen slutat annorlunda, hade jag antagligen suttit med mina fina vänner och pluggat just nu. Men jag fick nog av dem igårkväll, det var så tråkigt, vettu. Hahhaha nej jag skämtade bara. Jag har mensvärk, enorma kallsvettningar och huvudet dunkar. Dessutom kändes onepiecen ganska oemotståndlig i jämförelse med jeans. Så nu ligger jag här, knaprar i mig de godaste muffinsen jag någonsin bakat. Citron och kokos - mitt liv är numer taget till en helt ny nivå. Jag går på moln! Fluffiga, söta, små muffinsmoln.

Min granne nös nyss. Och när min granne nyser låter det: 1. Högt 2. Som att någon är på väg att bli mördad och skriker ett sista skrik efter räddning. Jag får alltid en halv sekunds hjärtattack innan jag inser att; nej det är inte ett yxmord på gång i vårt trapphus.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0