(sover)

Hej vänner. Jag vet att jag är hemsk som glömmer bort er ibland, men min hjärna har haft fullt fokus på andra saker. Ska jag vara helt ärlig så har jag helt enkelt en motig period just nu. Men idag startar jag inte skoldagen förrän 10.15 så jag hoppas att lite extra sömn rett ut känslorna. Hitills: Tveksamt. Men jag tänkte att jag skulle blogga ändå, från och med nu. Det skadar inte. I måndags var jag på stan med min fina Bahar. I tisdags var jag i kyrkan ett tag (vi bakade världens finaste, äckligaste cupcakes), gick hem, åt middag och hade träning. I går var jag ledare för våra två grupper med barn. Pizza, filmmys och charmiga kiddos - den satt inte helt fel.
Nu sitter jag i myskläder, slukar köttbullemackor och refuserar att ta på mig snortighta jeans eller sminka mig. Får se hur den inre kampen slutar. Jag satsar på att jeansen vinner. Klart slut. Com.

Postat av: Anonym

haha va är du ledare i kyrkan? det är inte så coolt som du tror

Svar: HAHA? jag har aldrig påstått att det är "coolt". Men ska jag vara helt ärligt är det väl ganska härligt ändå, jag leder två barngrupper med världens mysigaste barn! Om du tycker att det är töntigt är det din ensak, men kan hålla det för dig själv!
elsakarlssons.blogg.se

2012-09-13 @ 09:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0