Q/A

Notera att jag blivit ganska duktig på att svara på kommentarer, även de omogna. Faktiskt en ganska underhållande sysselsättning.

Anonym
om Studded shorts:
kan du inte visa hur shortsen blev? :)

Svar: Det blir lite klurig eftersom det slutade med att jag inte gjorde shortsen, men om jag gör dem senare så ska jag garanterat visa upp dem!

Anonym om Creative mind:
varför kan du bara inte ha en frågestund? det ärä väl inte så jobbigt för dej?

Svar: Woow, berd dig för ett svar längre än bibeln typ.. nej men ja, detta kommer ta ett tag. 
För det första: Det är klart att det inte är fysiskt jobbigt för mig att ha en frågestund men jag tror inte jag skulle få ut något av det, och ser därför ingen anledning till att ha det. Det finns många saker man kan göra här i världen men man gör väl inte allt, allt, allt bara för att det tekniskt sätt går, right? Men om vi nu ska komma tillbaka till varför jag inte har frågestund: Vad tror ni egentligen frågorna kommer handla om? Jo, majoriteten av dem kommer handla om andra människor. "De fem snyggaste i varje klass i åttan", "Säg två personer i varje klass du skulle vilja lära känna bättre" osv osv. Och ska jag vara helt älig förstår jag inte riktigt på vilket sätt det är så intressant.

Utan att vara ego, men min blogg har jag för att skriva av mig och "bearbeta" saker eftersom jag älskar att skriva. Att folk dessutom orkar sitta och läsa det, är bara en stort, fett plus i kanten.  I min blogg skriver jag om MIG och försöker att inte blanda in andra människor och mina åsikter om dom. Det har ingenting att göra uppe på internet, där vem som helst kan klicka sig in och läsa vad jag skriver. Även om det är positiva saker föredrar jag att inte prata så mycket om andra i min blogg. Jag väljer att skriva om mig själv, vilket är min ensak. Men det är inte min uppgift att skriva om andra, det är deras egna val. Även om jag inser att det inte är värsta grejen att skriva några namn, så är det en princip fråga och jag avstår helst.

Dessutom kan ni ju fråga mig saker i vanliga kommentarer, som sagt, jag har ju faktiskt börjat svara på dem. Men genom en frågestund tror jag inte ni skulle lära er så värst mer om mig, utan istället bara få veta vad jag tycker om andra människor. Och dem får ni skaffa er en egen uppfattnign om istället!

Jag varnade för ett långt svar och jag hade helt enkelt ganska mycket på hjärtat i denna fråga. Förhoppningsvis har någon enstaka människa faktiskt orkat läsa ända hit! Kram

Hedd
om She was the heart in your heartbreak.:
Åh jag älskar Modern Family! :D

Svar: Jag med, åhh, det var sååå braa!

bajs om Inspiration:
baaaaaaaaaaajs

Svar: Cool du är.

Anonym om Q/A:
vadå q/a? varför skriver du det överallt? :)

Svar: Jag förstår inte riktigt vad du menar, men men, om du undrar varför jag skriver "Q/A" betyder det Questions/Answers - alltså frågor/svar. Därför skriver jag det som rubrik på inlägg där jag svarar på kommentarer. Hoppas du fick svar på det du ville veta, haha :)

Postat av: bajjs

Jag vet att jag är cool

2012-02-26 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0