nick of time

 
Jag har nog världens finaste lillasyster! (Älskar minen, hahah)
Sitter och lyssnar på Bon Iver (klicka klicka klicka) - görgött. Jag får ta och be om ursäkt för frånvaron de senaste dagarna. Jag har bott hos farmor och hon har inte internet. I helgen blir det nog inte såvärst mycket bättre, tyvärr, jag ska på en ledarutbildning i Norrland. Men sen, då kör vi igen! Igår hade vi orientering i Hammarskog, det var inte super lyckat. Leran på vägarna var liksom djupare än mina skokanter räckte och det stänkte ända upp i ansiktet när man sprang. Det var dock ganska härligt. Det jobbiga var när man tappade bort alla sorters lokalsinne och norr låg åt  fem olika håll - beroende på vem man frågade. NU måste jag dra mig mot rummet och packa resväskan, i sista minuten som vanligt. Hoppas ni får det bra. Jag ska försöka tidsinställa ett och annat inlägg till helgen!
 
Tillägg: Då det tillkommit endel nya läsare och jag är allmänt lat, så länkar jag HIT för er som vill veta lite mer grundliga saker om mig.
Postat av: Anonym

ha frågestund!

Svar: nej!
elsakarlssons.blogg.se

2012-09-28 @ 10:14:11
Postat av: Elias crazy bitch maddafackah

Fin

Svar: jo tack, jag vet!
elsakarlssons.blogg.se

2012-10-12 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0