Q/A

Anonym om kjolen jag sydde idag:
så fin!
Svar: Tack så mycket! :)

Anonym om på ruta 1:
Är du tillsammans med någon?:)

Anonym om we used to be the luminary ones:
Gillar du någon just nu?
Svar: Hej anonym 1 och anonym 2. Trevligt att talas vid! 1 nej, det är jag inte. Och 2 nja. Vill inte gå in på fler detaljer här, fråga mig i verkligheten om ni är nyfikna! :)

Malin Grotherus om livrädd för att leva, dödsrädd för att dö:
Älskar din blogg sötnos <3
Den 3:e bilden längst ner är såååååå fiin =)
Kramiz
Svar: Tack så himla mycket gose. Det värmer! <3

Alex om på ruta 1:
Jag håller fullkomligt med dig, det är bland det mest underhållande som finns, att sitta och kolla på människor. Jag och min mormor satte oss på en bänk på stan en gång och bara glodde HAHAH. Sa jag ens det där? :$
Jaja, är glad över att det finns fler som jag!
Svar: Åh, vad underbart att du är med mig Alex! Och du är inte ensam ska du veta, jag och Bahar brukar också hålla hus på bänkarna i stan och stirra på folk! Hehe ;)

Jag vill bara understryka att jag verkligen tycker om när ni kommenterar vänner! (och när ni inte kommenterar anonymt, jag kommer inte vara taskig bara för att ni skriver ert namn - tvärtom!

Postat av: duvetvem

Bahar är bässttt

2012-05-23 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0