Mot varmare breddgrader - överraskning!


Skoja bara, i mina drömmar sitter jag på flyget till Italien, men nej... icke sa Nicke. Sååååååå, nu kommer det vanliga, normala inlägget:
Hej allesammans! Och god morgon/förmiddag/lunch. Idag ska jag hålla mig hemma, men kanske ta en promenad och träna lite smått. Lov är det värsta som händer mig, så är det alltid. Jag sitter etthundra procent stilla i tre veckor, kul? Nej, jag har tävling i februari. Så nu blir det styka, promenad, stretch, styka, promenad, strech... resten av lovet. Vem försöker jag lura? Kommer klara detta i ca två dygn innan jag ger upp haha, men jag ska iallafall försöka få upp någon sorts kondition under lovet.
Fred ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0