Some people hear voices, some see invisible people, others have no imagination whatsoever.

Här sitter man då, dan före dan före dan före dopparedan, i en tomteluva med datorn i knät. Avslutade nyss ett telefonsamtal med min älskade, fina farmor och innan dess åt jag världens äckligaste pizza. Det positiva är att jag och syster nu har julpyntat vardagsrummet, tv rummet och köket.. plus att jag har fått i mig lite herrjunga äppelcider (alkoholfri fyi, haha).

Det är självklart skönta att ha jullov men det är lite irriterande att vi gick en vecka i onödan i skolan. Jag menar betygen sattes ju FÖRRA onsdagen, alltså har vi bara haft leka-lekar-lektioner den senaste veckorna, vilket i och för sig är ganska kul om man går i min klass, men det känns ändå ovärt att ta sig upp tidigt på morgonen och tillbringa en hel dag i skolan när man ändå inte gör något vettigt. Punkt slut, tack för mig, tralala, tjohej!

48_large


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0