there's a difference between smelling good and smelling like you just went swimming in perfume.

Det händer gansa ofta att folk "reagerar" på att jag och Emma "bråkar" så mycket, så jag tänkte ta mig tiden att förklara det hela..

Vi är oftast inte sura på riktigt, nej, men vi båda är dåliga förlorare, dåliga vinnare och måste alltid ha rätt. Därför kan vi ofta sitta och argumetera om allt mellan himmel och jord och den som "förlorar" blir sur och så börjas de. Det är oftast jag som blir sur för Emma tror alltid att hon vinner även om hon inte gör det enligt mig, haha, och så går det runt och runt i en ond cirkel eftersom jag nu måste argumentera till varför Emma inte alls vann. Fattar ni?

Det viktigaste är iallafall att vi har kul ändå, men vissa i omgivningen stör sig ganska hårt på det.. Vilket försig kanske inte är jättekonstigt. Hursomhelst älskar jag Emma (ändå). Punkt slut!

Ciao guapa! (kan man ens säga så? jag läser nämligen inte spanska...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0