well exuse me while i get killed softly

Morsning korsning i eder stuga, jag är ä-c-k-l-i-g-t otaggad på skolan idag. Missar dessutom eftermiddagen då jag ska tillbaks till läkaren och fortsätta min astma-undersöknings-grej. Ska springa i trappor i typ åtta minuter - trevlans. Sen ska jag kanske hälsa på en nyopererad familjemedlem eller på ledarmöte i kyrkan, det beror på om det är ok att vi hälsar på på sjukhuset eller inte.

Jobbig dag idag - börjar halv nio, fast det är kultur som första lektion så jag lär ju överleva trots allt.

Herreguud checka in bilden. Känns som åratal sen och vad i hela vetet har jag på mig?!? Farfars gamla svensdirektreklam-jacka och vattenfall-kepsen jag "vann" utanför friidrotts em när jag var nio år - stylish. Men döm mig inte efter utseendet; klockan var ASTIDIG och jag satt och väntade på att bli insläppt på allsång på skansen.



Nuuu är det dags att väcka systern min, för snart börjar julkalendern och den får vi ju inte missa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0