3 intressanta saker om mig. tralala

1. Jag är ganska klantig, och i kombination med en extremt trög, ofungerande mobil, gör det att jag ringer/smsar fel cirkus sju dagar per vecka.

2. Mitt skratt är unikt.. antingen låter det som en gris, en åsna eller som om jag gråter.

3. Jag KAN vara social och utåtriktad, men jag oftast inte. Fast jag är, och har alltid varit ganska blyg. Det var tusen gånger värre när jag var liten, tråkigt nog, för jag sa nästan aldrig vad jag tyckte eller ville, inte ens i familjen. Och jag mådde verkligen dåligt flera dagar innan om vi skulle ha en redovisning eller något i skolan, men det var liksom bara att gå ut och köra trots att jag hade ont i magen av nervositet.  De flesta dagarna nu är det inte alls jobbigt, men i perioder vill jag fortfarande bara försvinna. Men för det mesta känner jag knappt av den där känslan i magen när jag drar till mig uppmärksamhet på något sätt, som tur är.



 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0