i don't believe that anybody feels the way i do, about you now.

Åh, jag har lite irriterande tankar i mitt huvud, så för min karmas skull måste jag nog skriva av mig lite. Om ni inte gillar udda, unika och osammanhängande inlägg föreslår jag att ni avstår från att läsa detta.

tre irritrande saker (tema: mobilen)

1. Ringa på dolt nummer.. Hallå, om du inte säger vem du är är det uppenbarligen ingenting seriöst nog att lägga min tid på. Därför svarar jag i princip aldrig på "dolda-nummer-samtal". Och sen idag har alla människor i hela världen fått för sig att busringa mig idag och därför har jag haft min mobil avstängd i flera timmar för jag hatar sånt.

2. Folk som tror att man avgudar en bara för att man svarar något annat än 'okej' eller 'dudå'.. Det är inte direkt en kärleksförklaring för att man ställer en fråga och försöker få igång en konversation som inte är helt meningslös.

3. Folk som inte säger något för de vill inte att jag ska vara helt självcentrerad och psykopatistisk och tro att de gillar mig, om de bjuder lite på sig själva... Vad hände med att man kan vara VÄNNER?

Nej palla mer. Nu drar jag, fred ut!

wonderwall - oasis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0