it's friday, friday.. eller inte. det är onsdag!

Heeej, eftersom jag inte varit aktiv här på the blög på ett tag undrar ni säkert - eller inte, vem vet - vad jag har haft för mig under dessa dagar.

Under natten mellan måndag till tisdag drömde jag världens fetaste mardröm, om någon som överföll mig och andra människor. Hon var grym på att slåss och fast det var typ tjugo mot en, kom hon undan. Inte najs att ha henne som fiende va? Aja. The tuesday goes on och efter skolan går jag hem till farmor, där jag befinner mig pluggandes tills cirkus middagstid då jag går hem (ensam, i mörkret :/ ) för middag, och tillsist tre timmar i danslokaler, som avslutning på kvällen, voila!

Dagen berättar jag om i ett senare inlägg, hejdå vännen!


Skolavsluntingsdagen i sommraaaaaaaaaas! Åhhhh, vad jag saknar den gamla goa (VARMA) tiden! Fast jag ser lite borta ut, men det är blixtens fel, säger vi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0