lördagsmorgon

Satt uppe sent igårkväll och kollade på någon romantisk komedi. Så nu är jag tröttare än tröttast och huvet gör liite ont sådär. Men men, igår var vi på studiebesök i katolska kyrkan och sedan stannade jag på stan och var där med Bahar.

Idag ska jag bara sitta hemma och baka eller något liknande. Tack och hej för mig!

Hittade någon gammal header i datan, avändas? NEJ förresten! ångrade mig, den ska inte avändas! För gamla och konstiga bilder..

Postat av: Hedda

Elsa den headern var ju skit fin den borde du använda!! :D Fast asså den skulle ju bli finare med bilder på mig men men... hahah jag skämta baaraa isteeeerr <3

2011-11-12 @ 12:22:39
URL: http://wishyouwereheroin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0