så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över dig.

Jar är faktiskt orimligt pigg tycker jag,  om man tänker på hur mycket sömn det blev inatt. Men jag är inte alls down, faktiskt på ganska gött humör, trots att middagen jag lagade inte var god... Hursomhelst har jag hunnit med en busstur utanför staden med Bahar och eftermiddags mys @ farmors place idag. Imorgon bär det av till Södertälje med vänner.

Livet leker, stekarna steker osv. Nu ska jag sluta dett innehållsrika inlägg och kolla efter någon fin julklänning eller något sånt.



Ser ni vad det står? Det var nämligen så att jag ba 'kolla vad fint jag har skrivit' (OBS, DETTTA VAR HYFSAT LÄNGE SEDAN. NU HAR JAG UPPTÄCKT ATT DET FINNS BÄTTRE SAKER I LIVET ÄN ATT LEKA MED SKOSNÖREN) och min syster svarar 'vaaaa, vad står det?'. Då kändes det inte direkt varmt i hjärtat men jag tg mig igenom det, och nu står jag här idag som en ny människa. Kanske..

ps. det står "love"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0