som en tavla över rätt och fel; för man ser gårdakvarnar men man ser också skit.

Heeejsan, och förlåt mig. Min bloggningsnivå är inte på topp, men det är ju bara ett tecken på att jag har fullt upp i det icke-virituella livet. Så sant som det är sagt, har lite läxor, prov och skrivuppgifter framför mig, men inte såpass mycket att jag inte hinner vara social.

Dagen, från och med att skolan slutade tills kvällen, spenderades med Bahar. Vi gjorde inte så speciellt mycket alls förutom att vi tog bussen till stan och köpte ett nytt lås åt mig (var tvungen att knipsa upp det förra, då jag omöjligt kunde hitta min nyckel) och sedan pratade/pluggade på Bahars rum. Nu ska jag droga lite musik och se till att komma i säng innan 22.00 för lite behövd SKÖNHETSSÖMN.

Imorgon börjar vi skolan klockan 09.05 vilket jag tycker är EXTREEEMT störande. För det första: Varför just nionollfem och inte nionollnoll? För det andra: det är inte riktigt sovmorgon och inte riktigt inte-sovmorgon, utan en sorts mutering som bygger upp kroppens förväntningar av att få snooza i en evighet.. och sedan man - hur illa man än vill det - måste man dra sig upp ur sängen, fortfarande såhäääääär trött pch med hår som lika gärna skulle kunna tillhöra ett troll.

ps. vi åt jättegod middag ikväll. (pappa utpressade mig: om jag inte skrev att den var god skulle han inte låta mig få datorn)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0